Bill Kaulitz

Jag vet att någon som läser det här kommer bli sur antagligen. Men jag bryr mig faktiskt inte.
Jag har tänkte på det här. Bill Kaulitz, sångaren i Tokio Hotel. Vem sjutton är han, och hur fan ser han ut? Missförstå mig inte, jag älskar "emo" stilen i allmänhet, ni som känner mig vet att jag varit något liknande. Men han är för mycket. Ibland när jag ser honom så börjar jag faktiskt fundera, är det en han, hon eller det?
Men det är ju bara vad jag tycker. Sen vet jag att det finns folk som skulle kunna slita av hans hår och rama in det bara för att ha en bit av honom. Det är skrämmande men sant.
Jag kan erkänna att jag en gång i tiden också lyssnade på Tokio Hotel, men inte för att jag "dreglade" över Bill eller någon annan av dom, utan för att jag faktiskt tyckte dom var bra. Missförstå mig inte nu heller när jag säger dreglar, jag har aldrig "dreglat" över någon av dom. Sure Tom ser hyfsat bra ut, men nej tack ingen jag skulle skrika efter på konserter eller så, nejnej.

En annan sak jag tänkte på var att söker du på Tokio Hotel i Google, så kommer det upp bilder på bandet så klart, men även separata bilder på Bill. Riktigt varför förstår jag inte. Men det är väl för att han är såååååå snygg.. -.-
För att ni ska förstå vad jag menar med han hon eller det så ska jag visa lite bilder.





Kommentarer
Postat av: Lina

det är fan trummisen som är snygg!

2010-12-26 @ 20:40:51
URL: http://utanpersonliginsats.devote.se
Postat av: Moria

Well, enligt mig är han är as snygg. Min åsikt. Du har din. <3

2012-02-09 @ 17:00:51
Postat av: Emelie

Bill är snygg som bara den<3<3 Enligt mig, sen har du ju DIN åsikt! :)

2012-06-30 @ 01:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0