Man har varit snäll i år.

Måste säga att julen alltid blir bättre än jag förväntar mig, helt ärliugt så har jag inte sett fram emot julen sen mor och far skiljde sig. Tanken på att HELA släkten inte kommer vara samlad är en stressig känsla. Men denna julen blev nog den bästa på länge, förutom att kusinen min är i Hollywood. Hörde att jag har den coolaste kusinen, haha :)
På den stora bilden är det min nästminsta kusin ifrån mammas sida. Att få en kram av honom bara sådär är inte ofta, så vem skulle inte ta tillfälle och krama en sådan sötnos?

På själva julafton befann jag och min familj oss hos morbror med moster och hennes barn, mormor och morfar och min morbrors frus föräldrar :) Mysigt värre.
Massa god mat, kalle anka och en konstig jultomte haha :)

Idag, det vill säga på juldagen, befann jag och mina systrar oss hemma hos pappa tillsammans hans tjej, en av mina morbröder och hans dotter. Väldigt mysigt det också, med massa mat, film och julklappar.
Hoppas ni haft det lika bra som jag!
- Julklapparna kommer längre ner.

* rosa leopard sjal från jc, från mamma
* dödskalle med kjol-halsband från bikbok (tror jag), från syster+man
* nitarmband från lina
* nitarmband från matilda
* armband med budord från lina
* rutigskjorta från farmor och farfar
* avril lavigne forbidden rose kit. Parfym, body lotion och väska, från syster
* avril lavigne forbidden rose deospray från linda.
* Christina Aguilera parfym från syster+man.
* muffinstvål från linda
* lip rescue lemon lime från linda
* två parfymtester från moster och familj
* "Komihåg"-tomte från moster
* Kinderchoklad från mormor och morfar
* 200 från moster och familj
* 200 från mormor och morfar
* 1000 från pappa och linda
* 100 från farmor och farfar
* 300 på jc från Farbror och familj
* 300 på jc från andra Farbror och familj
* 200 på SF bio från morbror och familj
* 2 kokböcker från mamma
* vågtång från mamma
* två örngott från lina, (världens bästa kompis & God natt prinsessa)










Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söta bilder : )

2011-01-10 @ 13:38:11
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0