obsessed

anledningen till att mina rubriker är låttitlar och liknande är för att jag har ingen aning vad man ska skriva..
Min dag igår var helt fucking awesome! :)
Började dagen med att jag träffade Lina och vi hade jätte mysigt i snön, bilder på det kommer senare.
Sen när hon åkt hem så stack jag till kullenskolan och träffade två nördar vid namn Filip och Tobias, eller som vi döpte om dom till Nasse och Neger... (nej jag är inte rasist eller så, det var han som valde det namnet själv, och nasse är den lilla grisen i Nallepuh, så det har inget med nazist att göra.)  Senare kom Udding och hängde med oss :)
Och ännu en kväll var jag ensam tjej, men vad gör man när man är one of the boys. Haha.
Idag har man det bra, och har sovmorgon, det gillar vi väldigt mycket :)
Sen efter skolan kommer jag befinna mig i Nödinge, usch fel sida av älven, hos Dennis så det blir mycket bra ändå. :) Det var allt för mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0