one of the boys

Hejhallå :)
idag har jag spenderat min dag utomhus, förutom nu och när jag var i skolan.
Efter skolan så stack jag hem några minuter och käkade sen promenerade jag mot bussen, klockan var då halv 5.
När jag kommer dit möter jag Leif. som också skulle till kungälv, senare fylls busshållplatsen med mer människor, alla i väntan på bussen. Bussen kommer tio över fem. Dvs, jag stod och vänta på bussen i mer än en halv timme. Det ska inte vara så. men sen när jag väl kom till kungälv då gällde det att leta upp killarna som var någonstans. Men det gick bra och jag har varit i kungälv till nu ungefär, (22.40)
Nu ska jag skriva toleransläxorna och måla naglarna.
puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0