två dagar i ett inlägg.

Jag bloggade aldrig igår men hade världens grymmaste dag! :)
Jag tillbringade min tisdag i Göteborg tillsammans med världens bästa lina! Kan det bli bättre?
Vi var i stan runt ett och vi var hemma runt åtta.  Men det var inte bara shopping så klart, det var fika och bio. En riktigt lyckad dag i stan med den bästa. För er som inte vet så tittade vi på Easy A. En mycket bra film och aboslut rekommenderad för alla! Men inne i biosalongen längst fram satt det några ungar och rökte. Mötte dem på vägen ut och chansar på att dom kunde vart mellan 12-15..  I såna lägen undrar man vart deras föräldrar är eller vad som gick snett egentligen.
Min shopping lista igår blev så här:
* Hår färg och "nerd" glasögon från shock
* Två Tshirtar från Gina Tricot.
* Ett linne och en klänning från Jc
* Bio biljetter :) och baguette på Subway.

Idag ska jag bege mig ut till iingemansland, nej men nästan. Ska till min älskade matilda.
Det blir nog bra.. om jag inte typ blir mördad eller något, men nej :)
Ska även sova där. jum!
Så snart ska jag springa till bussen.. fast det är om ca en timme :)

Kommentarer
Postat av: RAKKAMAKKAFON BEJB. (matilda HÖHÖHÖ)

Härmis, GLASÖGON (L)(L)(L)



ÖHM, ingemansland.. ehehehe, kode e fan PIMP.

Och jag ska inte mörda dej, typ. ♥

2010-12-29 @ 14:46:49
URL: http://kevlarsjal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0