första advent.

Massa ljus och snö, visst får man den där härliga julkänslan?
Sen börjar man tänka på julklappar och allt sånt där försvinner..
Någon som vet vad man kan köpa till sin familj i julklapp?
Skicka in massa förslag, vad som helst !

Jag ska spendera min första advent tillsammans med Daniel, åh vad jag ser fram emot detta! :)
Så snart ska mamma köra mig till honom. Hoppas ni får det roligt idag allihopa,

imorgon börjar skolan igen, kanske kul för vissa, kanske mindre kul för andra. För mig är det höjdpunkten, jag har legat hemma i en vecka nu, igår var första dagen jag var utanför mitt eget hus, och även då var jag inomhus.. Att vara sjuk är aldrig kul, men nu får vi hoppas att mina tabletter hjälper och botar det jag har.
Kan säga att ni har tur ni som slipper den här smärtan. usch.
det var nog allt för mig idag,
Lovebugs'jaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0