gubben i lådan

ibland känner man sig precis som låten eller hur?
Lika liten som gubben i lådan. Att man kämpar men inte duger.
men låt mig säga en sak, så har nästan alla känt, du är inte ensam.
och du ? DU duger!

Skulle skrivit om gårdagen igår, men kunde inte sätta mig vid datorn när jag kom hem.
nåå jag och rasmus hängde i kungälv en stund, kanske inte det roligaste man kan göra en torsdag kväll, men vi träffade filip en stund
sen skulle jag åka hem för att hinna åka till matilda men det gick ju inte så jätte bra, men senare på kvällen kom filip till mig och vi tog hans moppe till ulvegärde. Haha jag är bättre på att fixa fel än vad jag trodde, eller vad säger du filip? :) haha när vi va i ulvegärde träffa vi johan, ture och jocke, det va mysigt. Jag jagade katter och fjärilar.
skillnaden mellan mig och katterna, dom fångade faktiskt fjärilarna ...
tack för en underbar kväll boys!

Idag har inte ett skit hänt,
jag planerade att ta moppen till maxi och handla, slutade med att syrran kom hem och vi åkte tillsammans, (inte på moppen då alltså^^)
och förut kollade vi på dear john. fyfan va vi är känsliga alltså.. båda grät hahah ^^
men nu har hon en vän här och jag sitter här. lika roligt som alltid!
Godnatt sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Ralle

Du är alltid lika söt <3

och du behöver inte kämpa, för är helt perfekt som du är! <3

2010-11-05 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0