sjukling..

Är det inte typiskt att när man ordnat den perfekta arbetsplatsen blir sjuk?
Sen i lördags har febern skiftat mellan 38 och 40 grader. Ganska jobbigt faktiskt för ena stunden kan jag frysa så mycket så att jag hackar tänder, nästa stund svettas jag som om det ore 40 grader ute.

och det som är tråkigaste förutom praktikten är att mamma ska ha kryddparty idag som jag verkligen såg fram emot.. men nu kommer jag inte orka vara med och jag vill int smitta någon så får sitta på mitt rum...
Om det inte blir bättre så åker jag och mamma till läkaren och kollar upp det, för jag kan inte ens äta längre utan att det kommer upp igen, dvs jag får ingen näring eller något vilket gör mig svagare och sjukare..
men vi får se vad som händer.
Det var allt för mig. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0