byggnaden saknar inredning :)

Haha roligt namn jag vet :) men kan ju försöka förklara
Matsalen.
jag: lina du har något i huvvet :)
*lina petar i pannan*
jag: men nej i håret inte pannan! :)
lina: men säg inte huvvet då, säg håret -.-''
jag: pannan är ansiktet och huvvet är hela byggnaden
lina: ehm byggnad?
Hahaha sen kom vi fram till att min byggnad saknar inredning, dvs hjärna :)

Senare på kvällen var jag med mamma, Marita och Malo på Combi och Tre kockar, sjukt mysigt!
Vid kvart över sju gick jag mot buss stationen och mötte upp Rasmus och Emelie, var med dom, sen åkte jag och rasmus till jörlanda :) Riktigt mysig helg!

Kommentarer
Postat av: Rulle Bulle

måste tacka för hela kvällen :) underbart mysigt :)

2010-10-16 @ 13:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0