Tre kockar.

Första inlägget jag skriver kommer handla om min dag med Rasmus :)
Det började med att åkte upp till munkegärde för att följa med mig till Kungälv. Haha lite fail, men det var hans val.
Sen så missa vi bussen ner så vi var tvungna att gå ner för att hinna. Det var kul!
Så vi stack till kommunhuset för att leta reda på mamma och få ett papper av henne. Sen gick vi mot Tre Kockar och fixa praktikplats till mig, det gick helt underbart faktiskt! Min handledare var jätte trevlig och det är stört skönt ställe! Längtar verkligen tills v.47!
Senare mötte vi Rasmus kompis Nathalie och rasmus fick byta om till rena kläder, vi hängde hos henne en stund sen följde Rasmus mig till Farmor, och där har jag varit framtill ungefär sex halv sju då jag kom hem och satte mig och plugga.
underbart mysig dag ändå, tack <3

Kommentarer
Postat av: Ralle

De va väl inte helt fel att vandra med dig vid min sida :)

2010-10-11 @ 10:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0