jaz talar ut.

Hej på er. Hoppas ni har det bra där ni är, ni som fortfarande läser min blogg det vill säga.
Jag har tänkt mycket den här veckan. På hat, sorg, kärlek och speciellt på vänskap.  Överallt så är det alltid någon som såras. Det har hänt mig ganska ofta och det har hänt av de personer jag trott varit mina närmaste. Det gör ont. Att får reda på att ens vänner egentligen inte bryr sig om en. Det finns inget värre. Och det stör mig, att folk blir superduper bra vänner med någon och sen krossar en. Det är förfärligt. Men alla behöver vi vänner så vi tror på vad folk än säger. Människor är ganska patetiska och ganska desperata när det kommer till känslor. Så fort någon ger någon en komplimang eller säger att den personen gillar den andra så blir den andra som en sugpropp som aldrig vill lossna så den första personen tröttnar och sårar den andra. Så jag säger bara att ta vara de vänner som är sanna, på de vänner som du vet inte kommer svika dig. Fast det vet du egentligen aldrig eftersom allting kan hända men det gäller att följa sitt hjärta och sin magkänsla. Känns de fel så prata ut.
och det här var till någon speciell som jag inte tror läser men förhoppningsvis. Om han gör de får han gärna ta åt sig och tänka lite extra.
Lovebugs'jaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0