påsklov

hej på er !
Idag börjar det underbara lovet vi alla väntat på! Och mitt är nästan planerat från imorgon till måndagen innan skolan börjar igen.. :) Det ska bli kul att se hur veckan blir.

Idag var det min tur att laga mat här hemma, och jag är ju såpass bra i köket så varför inte. :)
Dagens rätt blev korvstroganoff med ris och sallad. Yumyum!

Jag längtar till söndag då det kommer släkt hem hit, massa mys som vanligt! Men det är ju inte som vanligt för det är för att lilla jag fyllt 16! I måndags om man ska vara exakt :)
Nu väntar man på att några främlingar ska komma hit och ta en titt på lägenheten, ska ju flytta i juni så måste få sålt den här.

Vissa har fått reda på sina preminlära gymnasieintagningar idag, och mitt ligger hos pappa, så ska be systern min att hämta dom på väg hem från jobbet. :)
Mer än så var det väl inte, talk to you later!

Lovebugs'jaz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0