devote.se

hej bloggen! Jag sviker er tyvärr. Jag har tröttnat ganska mycket på blogg.se och just därför har jag inte bloggat så mycket. Och även därför har jag bestämt mig för att börja blogga på devote.se och jag hoppas att jag kommer bli lite mer aktiv med bloggandet. Jag har även bestämt mig för att lägga upp lite recept och bilder på mat och bakelser jag lagar. Som många vet så älskar jag att stå i köket, oavsett om det handlar om att baka eller laga mat. Köket är mitt hem och min stora passion. Och en sak som är ännu bättre är att jag nu kommer börja gymnasiet och jag kommer gå på en fantastisk skola som heter Ester Mosessons Gymnasium. Hela skolan består av programmet "Restaurang och Livsmedel" vilket är ett program för mig.
Så i min nya blogg på devote.se kommer jag skriva mycket om maten jag lagar, recept, skolan och mitt dagliga liv i en liten stad.

Men ett problem, jag har ingen aning om vad jag ska döpa min blogg till. Så har ni några förslag så får ni gärna säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0