bästavänner.

Nej jag ska inte skriva om min ängel Lina. Utan en vän, som en gång var en syster för mig, som inte står vid min sida längre.
Jag tänker inte skriva några namn men jag hoppas du vet vem du är.

Förskolan var första gången vi möttes om jag inte minns fel. Senare bytte jag till en annan avdelning och vi splittrades. Och när vi började lågstadiet hamnade vi i olika klasser, men vi hade gemensamma vänner så vi umgícks på så sätt. Vänskapen växte och blev stark. Mellanstadiet, det var den tiden då vi ägde världen och spenderade varje dag tillsammans. Våra minnen är helt oslagbara. Våran fruktsallad med grädde och glass, colaflaskan som blev misshandlad och många mer.
Jag minns att det kom en serie på tv när vi gick i mellanstadiet. Kniven i Hjärtat. Den serien hade väldigt bra låtar och en av dom är "Vad fan hände?" och det är precis det jag undrar. Högstadiet kom, vi lovade att aldrig glida isär. Att alltid stå bredvid varandra som två systrar. Och visst umgicks vi, men inte som förr. Du hade andra vänner, likså hade jag. Vi gled isär mer och mer. Sen flyttade du iväg och vi slutade prata. Men vi träffades på en av mina fester men det var något som hade förändrats, det visste vi nog båda egentligen.
Och nu, det enda sättet som vi ger oss information om varandra är Facebook. Och knappt det.

jag saknar dig min vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0