jaz speaks.

Jag har tänkt på en sak väldigt mycket denna helgen, kärleken.
Alla söker vi den men det är inte alla som finner den. Men varför ska man låta hela sitt liv kretsa runt den rätte?
Jag vet att jag alltid varit den person som sökt efter någon, som alltid har någon, det är ganska sjukt faktiskt. För alla säger det men när jag själv tänker på det så märker jag hur sant det är. Att jag aldrig är singel. Jag har aldrig riktigt förstått varför, förrän nu. Alla behöver vi kärlek, från familjen, från vännerna eller från den där speciella personen, och jag har fått allt det där. Fast jag har inte uppskattat det riktigt som jag borde. Och jag har förlorat vissa helt otroliga personer för att jag inte riktigt sett vad jag har.
Det är något jag tycker alla borde lära sig. Stanna upp några minuter och se dig omkring och du lär upptäcka vilka diamanter du har runt dig.

Jag vet att jag har ett dåligt sätt att visa mina känslor, men jag försöker. Och jag säger det nu till alla mina älskad; jag älskar er, från idag och en evighet framåt. No matter what.

Låt alla veta vad du känner för just dom, för kärlek kan man inte få för mycket av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0