längesen.

Det var ett tag sen jag skrev något. Något riktigt vettigt, för senast var det bara en video liksom. Men jag fick kommentarer på det inlägget:

martin :
kan du säga din msn:D

Kan säga att ingen av er kommer få min nya msn, på den har jag bara dem jag känner. Men ni kommer inte få min gamla heller, om ni inte är bloggare dvs, alltid fint att ha lite kontakter inom denna underliga värld.
Dessa veckor har varit dem bästa på länge, och jag ser fram emot 2011. Speciellt om jag får spendera det med Anton. Den killen är absolut sötast. Och han blev min i onsdags, 2 Februari 2011.
Och sen dess har vi umgåtts regelbundet, och det är ingen skillnad idag heller. Gossen är snart på väg hit och imorgon rymmer jag till honom. Eller ja, rymmer är väl fel ord eftersom jag har tillåtelse, haha.
Måste säga att ibland älskar man sin skola va.. Igår skulle vi egentligen slutat klockan 4, men hade inställd lektion och jätte lång lunch så vi flyttade på lite lektioner och vi slutade kvart över ett. Inte helt fel alltså. Samma idag, skulle slutat halv två men hade sista lektionen inställd och slutade tidigare :)
Och jag kommer matförgifta min familj, ska laga mat idag. Ojoj förstår inte hur min familj kommer våga äta det sen.
Vet inte riktigt vad jag skriva så tänkte sluta nu hehe. Lovebugs'jaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0