linisfinis.

Hej guys! Idag och som några dagar tidigare har Lina följt med mig hem efter skolan och väntat hos mig till hennes buss anlänt. Alltid lika roligt att ha min prinsessa här.  Om någon timme kör mamma mig till sportlife för vattenmassage. Ser framemot det, min rygg är ganska stel.

Igår var jag i ytterby med skolan och det var ganska kul, börjar bli ett riktigt bra gäng nu. Vilket är toppen med tanken på att man ska till polen med hela gruppen snart.. lite nervös för resan..
Efter skolan åkte jag och mamma till stan för en ekologisk ansiktsbehandling. Även det var mycket mysigt.
Var inne på Myrorna och hittade faktiskt en tröja för 65 kr. Den var enkel men snygg. Precis så jag vill ha det :)

Jag chansar på att det är fler än jag som haft nationella prov denna veckan. Ganska skönt att skriv- och läsförståelsen i svenska är avklarad. Nu är det bara svenska muntligt och massa mer kvar. Haha.


Kjolen jag har är sydd av mig själv :) Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Lina

älskade bästis.

du är ju helt skev!

imorgon ska vi biffa oss!

<3

2011-02-10 @ 21:20:48
Postat av: My

Snygg!

2011-03-16 @ 10:08:38
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0