Hej på er! Sitter hemma hos Emelie tillsam...

Hej på er! Sitter hemma hos Emelie tillsammans med Andrea och Dennis :) Idag har jag tagit hål i örat och klippt mig. Mitt öra gör fortfarande ont hehehe. Jag har en känsla av att mina klasskompisar kommer peta på det imorn bara för att jävlas med mig. Usch för det. Ni som känner mig vet att jag har svårt för nålar och sånt. Klarar inte ens av att ta blodprov utan att hjärtat slår extra hårt. Och när jag skulle ta hålet så hade hon inte ens laddat den och försökte göra hål utan laddning två gånger. Kändes som om jag skulle svimma haha. Nu sitter vi och degar hos Emelie. Det är mysigt! Haha ni måste vara med för att förstå hur najs vi har det. Det var allt för mig idag. Lovebugs'jaz <3


Kommentarer
Postat av: Lina

HAR VI SKOLA IMORGON?!?!?!

OMGOMGOMGOMG.

Fast nä....

bästisfästis, det är lördag imorgon....

PUSS. <3

2011-01-14 @ 20:16:26
URL: http://utanpersonliginsats.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0