Tror ni på att MrRight finns på riktigt?

Tror ni på att MrRight finns på riktigt? Att det finns en för alla? Jag har faktiskt börjat tvivla, speciellt när nära och kära blir sårad av kärleken. Mina föräldrar skiljdes 07 och det gjorde mig osäker om det fanns äkta kärlek. Tills jag mötte min föredetta, killen som fick mig att tro på kärlek igen. 8 månader tillsammans. Men sen blev det fel och allt det perfekta försvann. Jag struntar i kärlek för tillfället och lyssnar på mig själv,. "den som söker efter kärleken hittar den aldrig, sluta leta och den hittar dig". Det är något jag alltid kommer bära med mig och jag önskar alla kunde det. Det tror jag stämmer, min syster har aldrig varit den som letat efter någon, och hon ska gifta sig i sommar. Med en underbar man, som för mig blivit som en i familjen, som en bror :) Vad tror ni? Finns äkta kärlek eller är det bara en bluff? :) lovebus'jaz


Kommentarer
Postat av: andreas

för vissa finns den garanterat... men inte när man e mellan 15-25 tror jag... för binder man upp sig så tidigt kommer det gå åt helvete för det e så mycket saker man missar i livet... men på samma gång tror jag inte den rätta finns för alla heller... vissa är ju tydligen gjorda att få leva utan kärlek eller närhet hela livet... :(

2011-01-04 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0