sommarlov

Nu har sommarlovet börjat, men hittills har mestadels gått åt pipan.
Men i söndags var jag, lina och min familj i Ullared, vilket alltid är lika kul. Men det är väl enda höjdpunkten med detta sommarlovet.
Snart åker jag och pappa till serbien, på måndag om man ska vara lite mer exakt, vilket betyder att jag måste packa och massa sånt. Men jag är verkligen inte på humör för sådant. Aja vad gör man..
Men sen så åker jag och mamma till Kroatien, bara jag och hon. I tio dagar, det är nog det jag längtar mest till.


 

Kommentarer
Postat av: Lina

VI SES IMORGON BÄSTIS.

Åh, sommaren kommer vara tom utan dig!

längtar tills hösten!

2011-06-22 @ 22:54:30
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 02:33:32
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0